ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУ МАЗМҰНЫ: ӨСУГЕ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ӘСЕРІ
PDF

Кілт сөздер

педагогтердің кәсіби дамуы, зерттеу құзыреттіліктері, әдістемелік өнімдер, рефлексия, актуалды кәсіби даму курстары, білім беру ландшафты, action research

Аңдатпа

Мақала педагогтердің кәсіби даму контентінің (ПРП) олардың кәсіби өсуіне және зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыруға әсерін зерттеуге арналған. Зерттеудің мақсаты – АПР (актуалды кәсіби даму) курстарының мазмұны мұғалімдердің өз тәжірибесін талдау субъектілері және білім беру өзгерістерінің белсенді қатысушылары ретінде дамуына қалай ықпал ететінін анықтау. Жұмыста 2025 жылдың наурыз–сәуір айларында АКД курстарын сынақтан өткізу барысында әдістемелік өнімдерге контент-талдау, сауалнама, өзін-өзі бағалау және сараптамалық бағалау әдістері қолданылды. Нәтижелер көрсеткендей, әдістемелік өнімдерді құруға, ұжымдық рефлексияға және аналитикалық сүйемелдеуге негізделген контент педагогтердің сыни ойлауын, зерттеу дағдыларын және инновацияларға дайындық деңгейін ынталандырып, білім беру ландшафтының қалыптасуына ықпал етеді. Жетістікке жетудің негізгі факторлары: контентті жекелендіру, фасилитация және нақты педагогикалық тәжірибемен ықпалдастыру. Сонымен қатар уақыт тапшылығы, цифрлық инфрақұрылымдағы қиындықтар және посткурстық қолдаудың қажеттілігі сияқты кедергілер анықталды. Алынған деректер ПРП бағдарламаларын қайта жобалау үшін әдіснамалық құндылыққа, зерттеушілік тәсілді негіздеу үшін теориялық маңыздылыққа және action research, педагогтердің кәсіби қауымдастықтарының тұрақты дамуы мен Қазақстандағы білім сапасын арттыруға практикалық құндылыққа ие.

PDF