Аңдатпа
Қазіргі заманғы әлеуметтік және технологиялық трансформациялар жағдайында жоғары оқу орындары студенттердің кәсіби коммуникацияға, жеке және үздіксіз оқытуға, жобаларды, зерттеулерді орындауға, проблемаларды талдау мен шешуге тарту арқылы жұмысқа орналасу үшін қажетті дағдыларды үздіксіз дамытуды қамтамасыз ету керек. Бұл ретте университеттер білім беру бағдарламаларын, оқыту стратегияларын, оқыту нәтижелерін тұрақты мониторингтеуді, өзектендіруді және түзетуді, оқуда студенттерге бағдарланған тәсілдерді қолдануды қамтамасыз етуге, оқытудың жайлы және сенімді ортасын құруға, уақтылы және сындарлы кері байланысты қамтамасыз етуге тиіс. Осыған сәйкес жұмыстың мақсаты компаниядағы жұмыс орнында инженерлік және жаратылыстану-ғылыми білім беру бағдарламалары бойынша оқитын студенттерін практикалық оқытудың ең тиімді стратегияларын анықтау болды. Зерттеу мақсатына қол жеткізу үшін Қарағанды және Ақмола облыстарының компанияларында жұмыс орнында студенттерді практикалық оқыту бағдарламалары әзірленіп, сынақтан өткізілді, жұмыс орнында практикалық оқыту бағдарламалары шеңберінде негізгі дағдыларды дамытуда білім алушылардың үлгерімі мен өзін-өзі бағалау нәтижелеріне талдау жүргізілді. Зерттеу жүргізу барысында бағалау хаттамалары, онлайн сауалнамалар және өзін-өзі бағалау әдістері әзірленіп, қолданылды. «6B06201 – Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» және «6В05304 – Физика» бакалавриат білім беру бағдарламалары бойынша оқитын студенттерді жұмыс орнында практикалық оқыту бағдарламаларын сынақтан өткізу нәтижелері негізінде олардың инженерлік және жаратылыстану-ғылыми бейіндегі білім беру бағдарламаларының түлектеріне кәсіби ортаға және мансаптық дамуға сәтті интеграциялау үшін қажетті кәсіби және техникалық дағдыларды, топта жұмыс істеу және топтық өзара іс-қимыл, сыни ойлау, маңызды тұлғалық қасиеттерді дамытудағы тиімділігі анықталды. Жұмыс орнында қолданылатын оқыту стратегияларының тиімділігін талдау негізінде инженерлік және жаратылыстану-ғылыми білім беру бағдарламаларының студенттерін оқыту кезінде ЖОО-лар проблемалық, жобалық және тәжірибеге бағдарланған тапсырмалар мен кейстерді орындауға студенттерді көбірек тарту қажет, бұл оларға проблемаларды анықтау мен талдауда, барабар шешімдер қабылдауда қажетті практикалық тәжірибе алуға, бағалауды арттыруға мүмкіндік береді өзін-өзі тиімділік, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.