Аңдатпа
Мақала мектеп оқушыларының физиканы қабылдау ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Сауалнама, мұғалімдермен сұхбат және оқу үлгерімін талдау негізінде оқушылардың пәнге деген қызығушылығына әсер ететін негізгі факторлар анықталды: материалдың күрделілігі, түсініксіздігі және психологиялық кедергілер. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, жоғары сынып оқушылары физиканы күрделі және қолданылмайтын пән ретінде жиі қабылдайды, ал кіші жастағы оқушылар көрнекі эксперименттер мен интерактивті оқыту әдістерінің арқасында үлкен қызығушылық танытады.
Студенттердің ынтасы мен белсенділігін арттыруға көмектесетін интерактивті модельдеу және цифрлық білім беру платформалары сияқты заманауи технологиялардың рөліне ерекше назар аударылады. Сондай-ақ тәжірибелік оқыту әдістерін қолдану күрделі физика ұғымдарын түсінуді айтарлықтай жақсартатыны атап өтілді.
Мақалада физиканы оқытуды оңтайландыру, оның ішінде интерактивті әдістерді енгізу, теория мен практиканың байланысын нығайту, сонымен қатар қателерден қорқуды және материалдың күрделілігін төмендететін жайлы білім беру ортасын құру бойынша ұсыныстар берілген. Зерттеу нәтижелері жалпы білім беретін мектептерде физиканы оқыту сапасын арттыруға мүдделі мұғалімдерге, әдіскерлерге және оқу бағдарламаларын әзірлеушілерге пайдалы болуы мүмкін.