Аңдатпа
Мақала білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз етудің негізгі құралдарының бірі ретінде фасилитаторлардың кәсіби желісін құру мен оның тұрақты жұмыс істеуінің өзектілігін негіздеуге арналған. Зерттеудің мақсаты – педагогтер мен фасилитаторлардың тәжірибе алмасуы, бірлескен кәсіби өсуі мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастырудың тиімді тәсілдерін талдау және әзірлеу. Ұлттық және халықаралық фасилитаторлар желілеріне жүргізілген салыстырмалы талдау цифрлық экожүйелер аясында қауымдастықтарды ұйымдастырудың табысты тәжірибелерін анықтауға мүмкіндік берді. Атап айтқанда, әлеуметтік желілерді, мамандандырылған коммуникациялық арналарды және чат-боттарды біліммен жедел алмасу және білім беру процесіне қатысушыларды қолдау үшін тиімді пайдалану тәжірибелері қарастырылды. Қазақстанның барлық өңірлерінен 60 000-нан астам педагог қатысқан ауқымды сауалнама негізінде фасилитациялық тетіктер арқылы педагогтерді сүйемелдеу мен қолдаудың негізгі қажеттіліктері айқындалды. Желіні цифрландыру аясында тіркеу, жеке кабинет, фасилитаторлар базасы, кітапхана, іс-шаралар жоспары, сауалнамалар, кері байланыс және әкімшілік құралдарды қамтитын көпфункционалды веб-жүйе әзірленді. Бұл модульдер желілік өзара әрекеттесуді тиімді ұйымдастыруға, кәсіби ресурстарға қолжетімділікті кеңейтуге және білім беру ортасында фасилитациялық тәжірибелерді дамытуға мүмкіндік береді.

