ГРАФИКАЛЫҚ ТАЛДАУ ҚЫЗМЕТІН ЖАҢА БАСТАҒАН ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ ДАМУ МІНДЕТТЕРІН ЖҮЙЕЛЕУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
PDF

Кілт сөздер

кәсіби даму, жаңа бастаған педагогтер, білім беру жүйесі, графикалық модель, бағдарланған граф, кәсіби даму міндеттері, іргелестік матрица.

Аңдатпа

Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесін жаңғырту және цифрландыру жағдайында еңбек жолын бастаушы педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуы ерекше маңызды болып табылады. Тәжірибе көрсеткендей, жас мамандар бірқатар әдістемелік және ұйымдастырушылық қиындықтармен бетпе-бет келеді, ал қолда бар жетекшілік ету бағдарламалары әрқашан негізгі міндеттерді жүйелі және басымдықпен шешуді қамтамасыз ете бермейді. Бұл білім беру үдерістерін талдау мен бейнелеудің жаңа құралдарын пайдалануды қажет етеді. Бұл мақаланың мақсаты – қызметін жаңа бастаған педагогтердің кәсіби дамуының негізгі мақсаттары арасындағы байланыстардың графикалық моделін әзірлеу, оларға жетекшілік ету бағдарламаларының тиімділігін арттыруға және басымдық беруге мүмкіндік беру. Зерттеудің әдіснамалық негізі жүйелік тәсілді және жобаны басқару элементтерін пайдаланады. Қолданылатын әдістерге нормативтік құжаттарды талдау, сарапшылық бағалау, 178 жас педагогтің сауалнама деректерін қайта өңдеу және бағытталған графиктер мен іргелестік матрицаларды пайдалана отырып, графиктік модельдеу кіреді. yEd бағдарламалық құралы орталықтылық ұпайларын визуализациялау және есептеу үшін пайдаланылды. Зерттеу нәтижелері кәсіби дамудың он негізгі мақсатын анықтауға мүмкіндік берді, олардың ішінде ең маңыздысы оқытудың инновациялық әдістерін енгізу және педагогтерді кәсіби қоғамдастықтарға тарту болып табылады. Алынған графикалық модель бұл тапсырмалардың жоғары дәрежеде орталықтандырылғандығын және дамудың басқа салаларына жүйелі әсер ететінін көрсетті. Нәтижелерді негізгі есептердің іргелестік матрицасымен салыстыру модельдің практикалық өзектілігін растады.. Зерттеу графикалық тәсіл кәсіби даму тапсырмаларын құрылымдауға және олардың арасындағы логикалық байланыстарды анықтауға мүмкіндік береді деген қорытындыға келеді. Бұл оны біліктілікті арттыру бағдарламаларын жобалаудың және педагогтерге курстан кейінгі қолдаудың тиімді құралына айналдырады. Модель цифрлық білім беру платформаларына біріктіріліп, басқаруды жоспарлау, үздіксіз кәсіби дамудың тиімділігін арттыру үшін пайдаланылуы мүмкін. Бұл оны біліктілікті арттыру бағдарламаларын жобалаудың және педагогтерге курстан кейінгі қолдаудың тиімді құралына айналдырады. Модель цифрлық білім беру платформаларына біріктіріліп, басқаруды жоспарлау, үздіксіз кәсіби дамудың тиімділігін арттыру үшін пайдаланылуы мүмкін.

PDF