ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ИНТЕЛЛЕКТ БОЙЫНША ПЕДАГОГТЕРГЕ АРНАЛҒАН БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ КУРСТАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ
PDF

Кілт сөздер

Түйінді сөздер: эмоционалды интеллект (EQ), диагностикалық тестілеу, қорытынды тестілеу, оқу, қарым-қатынас, кері байланыс, эмоцияларды басқару.

Аңдатпа

Бұл мақаланың мақсаты-эмоционалды интеллектті дамытуға бағытталған мұғалімдерге арналған біліктілікті арттыру курстарының тиімділігін көрсету, сонымен қатар олардың мұғалімдердің кәсіби өсуіне әсерін бағалау және білім беру ортасындағы эмоциялар мен тұлғааралық қатынастарды басқарудағы практикалық дағдыларды жетілдіру.

Зерттеу диагностикалық және қорытынды тестілеуді, сондай-ақ курс қатысушыларының кері байланысын пайдалана отырып жүргізілді. Диагностикалық тестілеу эмоционалды интеллект туралы білімнің бастапқы деңгейін бағалау үшін курс басталғанға дейін, ал білім деңгейіндегі өзгерістерді өлшеу үшін курстың соңында қорытынды тестілеу жүргізілді. Тыңдаушылардың кері байланысы курстардың қанағаттануын және олардың қабылдауын бағалау үшін пайдаланылды.

Тестілеу нәтижелері курстан өткеннен кейін мұғалімдердің эмоционалды интеллект туралы білім деңгейінің статистикалық маңызды жақсарғанын көрсетті. Диагностикалық тестілеу бастапқыда мұғалімдердің едәуір бөлігінде осы тақырып бойынша негізгі ақпарат жоқ екенін анықтады. Қорытынды тестілеу эмоционалды интеллект ұғымдарының хабардарлығы мен түсінігінің айтарлықтай жоғарылауын көрсетті. Курс тыңдаушыларының кері байланысы материалды оң қабылдауды және оның кәсіби қызмет үшін практикалық маңыздылығын растайды.

Біліктілікті арттыру курсы мұғалімдердің эмоционалды интеллект туралы білімдерін және олардың эмоциялар мен тұлғааралық қатынастарды басқарудағы практикалық дағдыларын жақсартуда жоғары тиімділігін көрсетті. Зерттеу нәтижелері мұғалімдерге арналған білім беру бағдарламаларына эмоционалды интеллект тақырыптарын енгізудің маңыздылығын көрсетеді, бұл олардың кәсіби өсуіне және білім беру процесінің сапасын жақсартуға ықпал етеді.

PDF