Аңдатпа
Мақалада заманауи білім беру кеңістігінде аралас оқыту технологияларын қолдану мүмкіндіктері мен тиімділігі қарастырылады. Зерттеудің әдіснамалық негізі ретінде онлайн және офлайн компоненттерді үйлестіре отырып, оқытуды жекелеуді қамтамасыз етуге бағытталған М.Б. Хорн мен Х.К. Стейкердің аралас оқыту моделі, сондай-ақ мектеп тәжірибесінде аралас оқытуды жүйелі түрде ұйымдастыруға негізделген Н.В. Андреева ұсынған тәсіл алынған. Ерекше назар «аударылған сынып» моделіне аударылып, оны жеке білім беру траекторияларын құру құралы ретінде қарастыру ұсынылады. Эмпирикалық деңгейде зерттеуде оқушылардың жекелендірілген оқытуға деген көзқарастары, оның уәждеме мен белсенділікке әсері, сондай-ақ осы модельді сәтті іске асыруға ықпал ететін педагогикалық жағдайлар талданады. Нәтижелер аралас оқытудың оқушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін қанағаттандырудағы тиімділігін растайды. Сонымен қатар, мұғалімдердің жеткіліксіз дайындығы, цифрлық инфрақұрылымның шектеулігі және әдістемелік тәсілдерді қайта қарау қажеттілігі сияқты негізгі қиындықтар анықталған.
Алынған деректер бейімделген білім беру бағдарламаларын әзірлеуге, мектептердің цифрлық ортасын дамытуға және мұғалімдердің біліктілігін арттыру жүйесін құруға бағытталған іс-шараларды негіздеуге мүмкіндік береді.