Аңдатпа
Денвер II даму скринингтік тесті балалардың моторлық, тілдік, әлеуметтік және когнитивтік дамуын бағалауда кеңінен қолданылады. Бұл зерттеу Денвер II тестінің білім беру мекемелерінде қолданылуын мұғалімдер көзқарасынан қарастырады, оның мәдени бейімделуіне, қолайлылығына және сыныптағы басқару кезіндегі қиындықтарға назар аударады. Зерттеу сапалық әдіснаманы пайдалана отыра, жартылай құрылымдалған сұхбаттар арқылы Түркиядағы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында қызмет атқаратын 20 мұғалімнің пікірлерін жинады. Сұхбаттарды контенттік талдау бірнеше негізгі тақырыптарды көрсетті. Мұғалімдер Денвер II жеке дамудың прогресін бақылау және балалардың күшті жақтары мен дамытуды қажет ететін салаларды анықтау үшін пайдалы құрал ретінде бағалады. Олар сондай-ақ мәдени бейімделудің маңыздылығын атап өтті, тесттің түрлендірілген нұсқаларының түрік оқушылары үшін сенімді әрі қолжетімді екенін айтты. Алайда, уақытты басқару және сыныптың назарын сақтап қалу үлкен сыныптарда тестті тиімді қолдануға кедергі келтіретін маңызды мәселелер болып шықты. Мұғалімдер тестті дәл әрі тиімді жүргізу үшін қосымша білім беру мен техникалық қолдауды қажет ететіндерін білдірді. Бұл зерттеу нәтижелері Денвер II тесті білім беруде құнды ресурс бола алатынын көрсетті, егер ол мұғалімдерге арналған оқыту, сыныпты басқаруға қолдау көрсету және, мәдени және тілдік ерекшеліктерімен үздіксіз бейімдеу арқылы қолданыласа. Зерттеу мұндай қолдауды басымдықпен ұсыну даму скринингін әртүрлі білім беру орталарында тиімді етуге және ерте балалық шақтағы араласу тәжірибелеріне үлес қосуға мүмкіндік береді деп қорытындылайды.