ТӘЛІМГЕРЛІК БАҒДАРЛАМАЛАРЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЖАҒДАЙҒА ЖӘНЕ КӘСІБИ СЕНІМДІЛІККЕ ӘСЕРІ
PDF

Кілт сөздер

тәлімгерлік бағдарламалар, эмоционалдық жай-күй, кәсіби сенімділік, Абай облысы, психологиялық салауаттылық, кәсіби өсу, білім сапасы

Аңдатпа

Бұл зерттеу Абай облысының колледждеріндегі тәлімгерлік бағдарламалардың студенттер мен оқытушылардың эмоционалдық жай-күйіне және кәсіби сенімділігіне әсерін жан-жақты бағалауға бағытталған. Зерттеудің теориялық негізі тәлімгерлік, психологиялық саулық және кәсіби даму мәселелеріне арналған отандық және шетелдік ғылыми әдебиеттерді жүйелі талдау арқылы құрылды. Эмпирикалық кезеңде 1208 студент пен 224 оқытушының қатысуымен кең көлемді сауалнама жүргізілді және бағдарлама қатысушыларымен тереңдетілген сапалық сұхбаттар өткізілді. Нәтижелер көрсеткендей, тәлімгерлік бағдарламалар мазасыздық деңгейін төмендетуге, мотивацияны арттыруға, кәсіби өзін-өзі тиімді сезінуді күшейтуге және эмоционалдық жағдайды тұрақтандыруға елеулі үлес қосады. Респонденттердің басым бөлігі мансаптық келешекті түсіну, оқу үдерісіне тартылу және кәсіби қызметке қанағаттану деңгейінің артқанын атап өтті. Эмпирикалық деректер негізінде тәлімгерлік бағдарламалардың мазмұны мен құрылымын жетілдіру, кері байланыстың сапасын арттыру, қатысушыларға тұрақты қолдау көрсету және тәлімгер мен тәлімгерленуші арасындағы тиімді өзара іс-қимыл үшін қолайлы жағдай жасау бойынша практикалық ұсыныстар әзірленді. Бұл зерттеу білім беру саласындағы адами капиталды дамыту стратегияларын жетілдіруге үлес қосады және тәлімгерлік тәжірибелерді Қазақстанның басқа өңірлерінде және шетелде кеңейтуге негіз бола алады.

PDF