Аңдатпа
Бұл мақала болашақ шетел тілі мұғалімдерінің «икемді» дағдыларын бағалау мәселелеріне арналған. Мақаланың авторлары барлық болашақ мұғалімдер үшін қажетті құбылыстың әмбебаптығын және оның мониторингінің архитектурасын түсініп, мойындай отырып, "икемді" дағдыларды дамыту ғана емес, сонымен қатар жағдайдың тұтас көрінісін көру үшін олардың қалыптасу деңгейін бағалау қажеттілігіне сенімді. Осыған байланысты, зерттеудің «икемді» дағдылары мен әдіснамалық ұстанымдарының мәнін анықтаумен қатар, мақала авторлары зерттелетін мәселеге тікелей қатысы бар жоғары оқу орындарының білім беру және оқу құжаттамасы саласындағы стратегиялық құжаттарды кабинеттік зерделеу әдістерін, сондай-ақ бірқатар қазақстандық университеттердің ПОҚ-на әлеуметтік сауалнама жүргізу әдістерін қолдану арқылы ағымдағы жағдайды талдау негізінде қойылған міндеттерді шешу жолдарын ұсынады. Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, авторлар студенттердің даму проблемалары және оларды бағалау тәжірибеде «қатты» және «цифрлық» дағдылармен бірге әлі де жүйелі шешім таппады деген қорытындыға келді. Таяу болашақта педагогикалық бакалавриат білім алушыларының «икемді» дағдыларын бағалаудың сенімді және қолдануға ыңғайлы құралын пилоттық режимде әзірлеуге және сынақтан өткізуге ниеттіміз, ол ретінде Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің бастамасымен интегралды GPA бағалау ұқсастығы бойынша құрылған Карта пайда болуы мүмкін.