ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІНДЕГІ ЖЕКЕЛЕНДІРІЛГЕН ОҚЫТУ: СТУДЕНТТЕРДІҢ ПІКІРІ
PDF

Кілт сөздер

жасанды интеллект, жекелендірілген оқыту, бейімделген білім беру платформасы, машиналық оқыту, білім беру контенті, нейрожелілер, жоғары білім жүйесі

Аңдатпа

Әлемдік білім беру қауымдастығы цифрлық технологияларды, жасанды интеллектіні және машиналық оқытуды енгізумен байланысты белсенді трансформациядан өтуде. Аталған зерттеу студенттердің жекелендірілген оқу орталарында жасанды интеллект технологияларын пайдалануға деген көзқарасы мен талаптарын анықтау мақсатында жоғары білім беру үшін бейімделу платформасын жобалау кезеңінде жүргізілді.

Қазақстан Республикасының 6 жетекші ЖОО-ның 657 студенті арасында жүргізілген сауалнама нәтижелерін талдау студенттердің профильдік пәндер бойынша оқытуды жекелендіру үшін оқу үдерісінде бейімделу платформасын пайдалануға дайын екенін көрсетті. Сауалнамаға қатысқандардың көпшілігі (56,2%) жасанды интеллект технологияларын пайдалану жекелендіруді арттырып, оқу нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік береді деп есептейді. Жасанды интеллект негізіндегі бейімделген платформалар жеке студенттің үлгеріміне қарай оқу материалдарының күрделілік деңгейін динамикалық түрде бейімдеуге мүмкіндік беретіндіктен, студенттер (43%) оқу үдерісінде университеттің бейімделген платформасын пайдалану ыңғайлы болар еді деп есептейді. Сонымен қатар көптеген студенттер (38%) оқу процесінде мәтіндерді (дәріс немесе семинар конспектілері) дайындауға арналған тегін нейрожелі немесе презентацияларды дайындауға арналған нейрожелі (35%) жеткілікті деп санайды. Зерттеу нәтижелері бейімделген білім беру платформасының «Студент» ішкі жүйесіне, сондай-ақ оқу процесін жекелендіру механизміне қойылатын талаптарды нақтылауға мүмкіндік берді.

PDF